Home sweet home - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Celine Braake - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

27 Januari 2007 | Nederland, Groningen

Hallo iedereen!

Nu alweer bijna een week thuis en ik moet zeggen, het is helemaal zo gek nog niet. Het huis stond nog overeind, vee in prima staat en vriendje leek best blij me weer te zien

Ik moet nog steeds een aantal foto's uit China plaatsen, maar daar heb ik nu even geen tijd voor. Ik wilde alleen even zeggen dat mijn interview aanstaande maandag in de Spits staat. Waarschijnlijk inclusief foto... Slik, wat heb ik gedaan??!! Maar goed, ik verwacht dus dat er maandag in het hele land geen Spits meer te vinden is, omdat natuurlijk iedereen dat stuk wil lezen. Veel plezier ermee!

Dan nog 1 ding: ik heb het enorm leuk gevonden om jullie op de hoogte te houden van het wel en wee in Rusland. Nog leuker vond ik de lieve, meedenkende en enthousiaste reacties van jullie kant. Dat heeft me veel goed gedaan. Bedankt dus daarvoor!

Veel liefs,
Celine

  • 27 Januari 2007 - 17:15

    Leo:

    Ik wist wel dat je Nederland weer zou waarderen: je bent immers nog jong?

    En die verhoogde oplage maandag komt vast niet alleen door je tekst: de pagina met jouw foto gaat vast niet mee naar de visboer...

    Tenslotte wil ik je bedanken voor de mooiste foto die ik ken van jou als fotograaf (een van de ijsfoto's in Harbin) en je meest komische journalistieke foto: je tweede foto in Moskou, uit het raam genomen.

    Goed je weer hier te hebben. En tot wederziens op deze site: bij je volgende reis :-)

  • 28 Januari 2007 - 08:58

    Monique:

    Welkom Thuis!

    Hopelijk tot snel een keertje, ik heb erg genoten van je verhalen op schrift, maar ik vermoed dat ze live nog leuker zijn!

    Liefs, Monique

  • 28 Januari 2007 - 12:51

    Trees:

    Een dingetje: punt nu en Vlad News mag dan uit zijn, je moet wel blijven schrijven!

  • 28 Januari 2007 - 13:36

    Jelena:

    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent gekomen! Het was een groot plezier om je stukjes te lezen! Mocht je weer een keer zo'n avontuurlijke reis maken moet je dit weer doen!
    Ik zal de Spits van morgen goed in de gaten houden:)

  • 31 Januari 2007 - 01:14

    Georgia:

    алло селин! как дела! мне нужно изучать dutch! i'm putting it on the list. it's going on the list right now. ok.

  • 31 Januari 2007 - 01:19

    Georgia:

    Your page won't accept comments in Russian! that also ruins my plan of starting to post comments in Chinese characters. hmmm. i guess i really do need to learn dutch. which was my original comment. ok, its moving up on the list. its nearing the top... ok.

  • 19 Juni 2007 - 20:55

    Eduard:

    Hi Celine,
    I finally found the message space, good. I had sent something through the chat by mistake, and of course you must be way away from this blog probably. I hope you get this email.

    You remember me from a crazy night in Beijing, with a young man from australia, and your friend Georgia? We went to a bar with very old tables with people dancing on them, and later ended up looking for a place called the Bed, but never found it! I think you were leaving the day after! Well, how are you, how has it been!? I had a great time looking at your pictures, of your friends and your travels in russia. Impressive the ones of the freezing sea!!

    How great it is now in the summer, with so much light, no? Today it's been a wonderful sunny day in Amsterdam. We were at the Vondelpark with some friends. That's why I'm writing to you. I've been coming on and off, staying at a friends house (we do the homeexchange, you know about it?), and it seems I'm staying sometime more (I work from "here", I mean this machine), so I thought I'd say hello, and if you are around this amazing country "married with water", one day we could catch up, and talk about our travels. You could give me a hint about groningen. I think I'm getting to be 1 per cent Dutch pretty soon! But the language, I try, but slowly. first the words and then the pronunciation, and that's a lot already! Anyway, I'm beggining to sea a little bit of the country. I went to Fryslând, and saw the Afsluidijk, loved it. I thought if I go to Groningen I'll let you know, but I don't know when. I'll try to make it in the summer.

    Drop a line when you have a moment and tell me how you're doing, how hard you're working!

    Salut!

    Eduard
    etolosa111@gmail.com
    Hi to Georgia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Raise the Red Lantern

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2007

Beter laat dan nooit?

27 Januari 2007

Home sweet home

20 Januari 2007

A couple of bricks and modern art

18 Januari 2007

Pre-olympic check-up and lots more!

15 Januari 2007

Ni hao!
Celine

Actief sinds 02 Juli 2006
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 108583

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 September 2012

Kaukasus

12 September 2011 - 08 December 2011

On the road

05 November 2009 - 01 Oktober 2010

From Russia, with love

07 Mei 2008 - 11 Mei 2008

Dubliners!

28 Januari 2008 - 30 April 2008

Ik heb getwijfeld over België

10 Januari 2007 - 25 Januari 2007

Raise the Red Lantern

24 Oktober 2006 - 09 Januari 2007

Ik hou het voor gezien of ik ben naar Vladivostok

Landen bezocht: