Mag de kachel aan? - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Celine Braake - WaarBenJij.nu Mag de kachel aan? - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Mag de kachel aan?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

09 April 2008 | Koeweit, Koeweit

Haai allemaal!

Nee hoor, hier in Koeweit is het niets koud. Hoewel, ik denk dat ik sterk aan het inburgeren ben. Ik betrapte me erop dat ik het behoorlijk fris vond bij 29 graden...

@ Laura: ja, het is hier een behoorlijk dadelfeestje. Je krijgt ze vooral bij de koffie, hmmm! De stroopwafels hebben het overigens niet lang uitgehouden, ik zal ze voorlopig maar niet meer kopen.

Maar goed, zo ben je net een beetje aan de temperaturen hier gewend, haalt het kantoor je terug naar België. Ik had er eigenlijk al moeten zijn, maar er waren geen beschikbare vluchten. Maandag vertrek ik hier, via Bahrein en Londen, en dan ben ik weer in Overpelt. Helaas, mijn record ‘lang van huis’ blijft in handen van de stage. Ik vind het stiekem wel leuk, kan ik papa en mama ook weer eens een knuffel geven, mijn team nog een laatste wedstrijd zien spelen (das geen belofte hoor, ik weet nog niet zeker of ik wel zin heb om 3,5 uur in de trein te zitten!) en vooral: een bruine boterham met kaas eten! Vind het ook wel een voordeel dat ik nu wat kleding kan omruilen. Ik had in eerste instantie geen rokjes meegenomen, omdat ik niet zeker wist of dat wel kan, zo in het Midden Oosten. Wat blijkt? Dat kan prima!

In Overpelt gaat er overleg plaatsvinden tussen mij, Deborah en Todd (de andere twee journalisten) en het management. Als het goed is duurt het niet al te lang, maar ja, dat weet je nooit. Het is ook niet zeker dat ik daarna terug ga naar Koeweit. Ik heb mijn oog laten vallen op Marokko, zou best een optie kunnen zijn!

Okee, ik ga weer aan de slag. Ik wilde jullie alleen even de kans geven je mentaal voor te bereiden op mijn terugkomst ;-)

Liefs,
Celine

• 09 April 2008 - 17:11

Leo:

Nou, we zijn van de schrik bekomen hoor...
    En, enkel om secuur te zijn, ik zal de de servicebeurt van de CV maandag laten doen.
    En wij oefenen vast in het knuffelen :-)

• 13 April 2008 - 10:00

Annet:

Oh jee ik heb maar weinig tijd om me mentaal voor te bereiden, ha, ha, maar ik vind het heerlijk om jou weer te knuffelen,
    tot zo lieve schat.

• 14 April 2008 - 18:50

Marjolein:

Als je dit leest ben je al weer 'thuis' denk ik. Een warme trui is hier voor jou inderdaad welkom.
    Ben benieuwd waar de volgende reis naar toe gaat. Maar eerst maar eens acclimatiseren.

Dag Celine
    lieve groetjes