Bye-bye Vladivostok! - Reisverslag uit Vladivostok, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu Bye-bye Vladivostok! - Reisverslag uit Vladivostok, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Bye-bye Vladivostok!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

09 Januari 2007 | Rusland, Vladivostok

Laura en ouders: ik heb jullie kaartjes in goede orde ontvangen. Heel erg bedankt daarvoor! 10 nov staat genoteerd en Laura, wat een prachtig handschrift! Ernst-Jan: helaas, die van jou zat er niet bij.... Maar de boodschap is overgekomen hoor!
Anke: nee, het was geen 9-ball, iets anders. Tja, ik ben een vergiet. Ik ben overigens blij dat alles er nog stond in Rome (lol).

Even een heel korte update: donderdagavond om 19 uur vertrekken Georgia en ik naar Harbin! De trein ging een dag eerder dan we hadden verwacht, maar op zich gaf het geen problemen. Toen we de kaartjes kochten werden we wederom hartverwarmend geholpen door de mevrouw achter de balie (niet he!).
Als het goed is heb ik in Harbin op de kamer internet, dus jullie kunnen verhalen en foto’s (bedankt tante Trees!) verwachten. Tot die tijd ben ik druk met afscheid nemen van de garderobemensen in het Duitse en Georgische café.

Verder heb ik vanavond een date gehad met Laura, of liever gezegd, onze computers hadden er eentje. We hebben wat foto’s uitgewisseld en jullie hadden nog geen foto’s gezien van de sportdag, dus hierbij een goedmakertje!

Tot in China!

Liefs,
Celine

  • 09 Januari 2007 - 14:09

    Leo:

    Goede reis! Ben benieuwd!

  • 09 Januari 2007 - 14:21

    Celine:

    Mja, okee, ik doe dit vandaag vanuit de obsjzjezjitje, en dat is erg langzaam. Die dubbele foto's haal ik er de volgende keer dus uit, hopelijk vinden jullie het niet al te erg. En voor ik het vergeet: ben bijna beroemdheid, mijn interview(tje) staat eindelijk in de Komsomolskaja Pravda! Ik neem minstens 1 exemplaar mee naar huis....

  • 09 Januari 2007 - 15:54

    Trees:

    "Harbin" klinkt als een stoffig Engels fabrieksstadje. Ben benieuwd hoe het er echt uitziet. Goede reis

  • 09 Januari 2007 - 16:40

    Olga:

    veel plezier en goede reis!

  • 09 Januari 2007 - 19:31

    Michiel:

    Goede reis!

  • 10 Januari 2007 - 10:19

    Marjolein:

    Hoop dat het geen al te verdrietig afscheid wordt uit en van V. Kom veilig aan in China.
    Marjolein (xxx) en Joop

  • 10 Januari 2007 - 10:22

    Monique:

    Goede reis!
    Ga je in Harbin nog schaatsen? Je hebt daar een mooi indoor-ijsbaan! Het is daar in ieder geval net zo koud als waar je nu zit, dus acclimatiseren moet geen probleem zijn! (heb wereldbeker sprint schaatswedstrijden gekeken, vandaar mijn bekendheid met Harbin;)Veel plezier en ik wacht op je volgende berichtje!

  • 11 Januari 2007 - 20:11

    Annet:

    Goeie reis, en heel veel plezier

  • 13 Januari 2007 - 10:32

    Laura:

    Je zult nu wel in China zitten! Hoop dat het daar heel erg mooi is...

    Ik ben blij dat mijn kaartje toch nog op tijd is aangekomen, was bang dat je al weg zou zijn. Veel plezier daar en zodra je weer terug bent moeten we maar snel een keer afspreken weer met zn allen, om Sabiens en jouw verhalen uitgebreid te horen!

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Vladivostok

Ik hou het voor gezien of ik ben naar Vladivostok

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2007

Bye-bye Vladivostok!

08 Januari 2007

Nieuwe kansen, nieuwe prijzen

03 Januari 2007

S novim godom!

29 December 2006

Kerst in Rusland

22 December 2006

Afscheid van Anja...
Celine

Actief sinds 02 Juli 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 108566

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 September 2012

Kaukasus

12 September 2011 - 08 December 2011

On the road

05 November 2009 - 01 Oktober 2010

From Russia, with love

07 Mei 2008 - 11 Mei 2008

Dubliners!

28 Januari 2008 - 30 April 2008

Ik heb getwijfeld over België

10 Januari 2007 - 25 Januari 2007

Raise the Red Lantern

24 Oktober 2006 - 09 Januari 2007

Ik hou het voor gezien of ik ben naar Vladivostok

Landen bezocht: