Bye-bye Vladivostok! - Reisverslag uit Vladivostok, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu Bye-bye Vladivostok! - Reisverslag uit Vladivostok, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Bye-bye Vladivostok!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

09 Januari 2007 | Rusland, Vladivostok

Laura en ouders: ik heb jullie kaartjes in goede orde ontvangen. Heel erg bedankt daarvoor! 10 nov staat genoteerd en Laura, wat een prachtig handschrift! Ernst-Jan: helaas, die van jou zat er niet bij.... Maar de boodschap is overgekomen hoor!
Anke: nee, het was geen 9-ball, iets anders. Tja, ik ben een vergiet. Ik ben overigens blij dat alles er nog stond in Rome (lol).

Even een heel korte update: donderdagavond om 19 uur vertrekken Georgia en ik naar Harbin! De trein ging een dag eerder dan we hadden verwacht, maar op zich gaf het geen problemen. Toen we de kaartjes kochten werden we wederom hartverwarmend geholpen door de mevrouw achter de balie (niet he!).
Als het goed is heb ik in Harbin op de kamer internet, dus jullie kunnen verhalen en foto’s (bedankt tante Trees!) verwachten. Tot die tijd ben ik druk met afscheid nemen van de garderobemensen in het Duitse en Georgische café.

Verder heb ik vanavond een date gehad met Laura, of liever gezegd, onze computers hadden er eentje. We hebben wat foto’s uitgewisseld en jullie hadden nog geen foto’s gezien van de sportdag, dus hierbij een goedmakertje!

Tot in China!

Liefs,
Celine

• 09 Januari 2007 - 14:09

Leo:

Goede reis! Ben benieuwd!

• 09 Januari 2007 - 14:21

Celine:

Mja, okee, ik doe dit vandaag vanuit de obsjzjezjitje, en dat is erg langzaam. Die dubbele foto's haal ik er de volgende keer dus uit, hopelijk vinden jullie het niet al te erg. En voor ik het vergeet: ben bijna beroemdheid, mijn interview(tje) staat eindelijk in de Komsomolskaja Pravda! Ik neem minstens 1 exemplaar mee naar huis....

• 09 Januari 2007 - 15:54

Trees:

"Harbin" klinkt als een stoffig Engels fabrieksstadje. Ben benieuwd hoe het er echt uitziet. Goede reis

• 09 Januari 2007 - 16:40

Olga:

veel plezier en goede reis!

• 09 Januari 2007 - 19:31

Michiel:

Goede reis!

• 10 Januari 2007 - 10:19

Marjolein:

Hoop dat het geen al te verdrietig afscheid wordt uit en van V. Kom veilig aan in China.
    Marjolein (xxx) en Joop

• 10 Januari 2007 - 10:22

Monique:

Goede reis!
    Ga je in Harbin nog schaatsen? Je hebt daar een mooi indoor-ijsbaan! Het is daar in ieder geval net zo koud als waar je nu zit, dus acclimatiseren moet geen probleem zijn! (heb wereldbeker sprint schaatswedstrijden gekeken, vandaar mijn bekendheid met Harbin;)Veel plezier en ik wacht op je volgende berichtje!

• 11 Januari 2007 - 20:11

Annet:

Goeie reis, en heel veel plezier

• 13 Januari 2007 - 10:32

Laura:

Je zult nu wel in China zitten! Hoop dat het daar heel erg mooi is...

Ik ben blij dat mijn kaartje toch nog op tijd is aangekomen, was bang dat je al weg zou zijn. Veel plezier daar en zodra je weer terug bent moeten we maar snel een keer afspreken weer met zn allen, om Sabiens en jouw verhalen uitgebreid te horen!

kus