Halverwege - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Celine Braake - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Halverwege

Door: Celientje

Blijf op de hoogte en volg Celine

17 Oktober 2010 | Nederland, Tilburg

Dag lieve mensen,

Met vandaag het weer zo prachtig Boerjaats (fris maar strakblauwe hemel) dacht ik, laat ik jullie eens een update geven. Ik ben nu een maandje thuis, maar het lijkt eigenlijk veel langer. Nog een maandje, en dan ga ik weer naar Moskou. Ik heb een ticket voor 18 november, dan kom ik precies op de verjaardag van Pasha aan :-)

Dinsdag ga ik naar Den Haag, en dan maar hopen dat ze daar op de ambassade nog niet besloten hebben dat het nu welletjes is geweest met die tripjes naar Rusland... Altijd spannend.

En wat ga ik dan doen in Moskou? Helaas heeft de Moscow Times gekozen voor een andere kandidaat, dus ga ik stage lopen bij het Carnegie Center
(http://www.carnegie.ru/about/?lang=en). Ik zal me daar vooral bezighouden met ondersteunende werkzaamheden, zoals administratie en vertalen.

Dit nieuwe avontuur is in eerste instantie voor drie maanden (Pasha: maar dat vind ik helemaal niet zo leuk!). Daarna moet ik terug voor een nieuw visum, en hopelijk heb ik tegen die tijd werk gevonden en kan het allemaal een iets permanenter karakter krijgen. We zullen zien!

Bedankt allemaal voor jullie interesse afgelopen jaar. Ik hoop dat ik daar de komende maanden ook nog van mag genieten!

Liefs,

Celine

• 17 Oktober 2010 - 11:35

Trees:

Lieve Celine,
    Tuurlijk gaat de belangstelling door. Ik zal me tzt voorbereiden op de site van het Carnegie.
    Tot gauw, Trees

• 17 Oktober 2010 - 21:44

Leo:

"An error has occured on the page you have tried to access...... sorry for the inconvenience.
    Code 90166.31

Es :

ik bel je vandaag ff

• 19 Oktober 2010 - 14:19

Renske:

Wow...Carnegie: a vision for the Global Century!! Klinkt goed, Celine!! Nog veel plezier in je laatste maandje NL en daarna nog veel meer plezier met je Moskouse vriendje :))