Halverwege - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Celine Braake - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Halverwege

Door: Celientje

Blijf op de hoogte en volg Celine

17 Oktober 2010 | Nederland, Tilburg

Dag lieve mensen,

Met vandaag het weer zo prachtig Boerjaats (fris maar strakblauwe hemel) dacht ik, laat ik jullie eens een update geven. Ik ben nu een maandje thuis, maar het lijkt eigenlijk veel langer. Nog een maandje, en dan ga ik weer naar Moskou. Ik heb een ticket voor 18 november, dan kom ik precies op de verjaardag van Pasha aan :-)

Dinsdag ga ik naar Den Haag, en dan maar hopen dat ze daar op de ambassade nog niet besloten hebben dat het nu welletjes is geweest met die tripjes naar Rusland... Altijd spannend.

En wat ga ik dan doen in Moskou? Helaas heeft de Moscow Times gekozen voor een andere kandidaat, dus ga ik stage lopen bij het Carnegie Center
(http://www.carnegie.ru/about/?lang=en). Ik zal me daar vooral bezighouden met ondersteunende werkzaamheden, zoals administratie en vertalen.

Dit nieuwe avontuur is in eerste instantie voor drie maanden (Pasha: maar dat vind ik helemaal niet zo leuk!). Daarna moet ik terug voor een nieuw visum, en hopelijk heb ik tegen die tijd werk gevonden en kan het allemaal een iets permanenter karakter krijgen. We zullen zien!

Bedankt allemaal voor jullie interesse afgelopen jaar. Ik hoop dat ik daar de komende maanden ook nog van mag genieten!

Liefs,

Celine

  • 17 Oktober 2010 - 11:35

    Trees:

    Lieve Celine,
    Tuurlijk gaat de belangstelling door. Ik zal me tzt voorbereiden op de site van het Carnegie.
    Tot gauw, Trees

  • 17 Oktober 2010 - 21:44

    Leo:

    "An error has occured on the page you have tried to access...... sorry for the inconvenience.
    Code 90166.31
    "

    Carnegie verdient beter :-(

    Leo

  • 18 Oktober 2010 - 05:45

    Es :

    ik bel je vandaag ff

  • 19 Oktober 2010 - 14:19

    Renske:

    Wow...Carnegie: a vision for the Global Century!! Klinkt goed, Celine!! Nog veel plezier in je laatste maandje NL en daarna nog veel meer plezier met je Moskouse vriendje :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celine

Actief sinds 02 Juli 2006
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 108590

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 September 2012

Kaukasus

12 September 2011 - 08 December 2011

On the road

05 November 2009 - 01 Oktober 2010

From Russia, with love

07 Mei 2008 - 11 Mei 2008

Dubliners!

28 Januari 2008 - 30 April 2008

Ik heb getwijfeld over België

10 Januari 2007 - 25 Januari 2007

Raise the Red Lantern

24 Oktober 2006 - 09 Januari 2007

Ik hou het voor gezien of ik ben naar Vladivostok

Landen bezocht: