1e nacht in Rusland - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu 1e nacht in Rusland - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu

1e nacht in Rusland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

25 Oktober 2006 | Rusland, Moskou

Tja, eigenlijk heb ik nog niet zo veel te vertellen, maar wat kun je anders doen terwijl je wacht op de douche? Gisteravond ben ik met een kleine vertraging in Moskou aangekomen. De vlucht verliep prima. Het eten was zelfs ruimschoots okee! Ik werd opgehaald door iemand van het hostel Yellow Blue Bus, waar ik nu ben. De rit naar het hostel was in één woord hilarisch. Het verkeer in Moskou! Strepen op de weg kunnen beter weggepoetst worden, ze worden massaal genegeerd en hetzelfde geldt voor stoplichten. In vergelijking hiermee vind ik Parijzenaars maar zondagsrijders.... Gelukkig kan er met een gemiddelde snelheid van pak 'em beet 20 m/uur niet zo gek veel gebeuren!

Het is best gezellig in het hostel. Er is nog een Australiër en twee Canadezen. Iedereen vertrekt vandaag weer, dus mijn timing is prima. Vanavond om zeven uur vlieg ik door naar mijn eindbestemming, Vladivostok! Ik ben erg benieuwd wat ik daar aantref, ik heb namelijk geen flauw idee! Hierover horen jullie uiteraard meer. Tot dan/MSN's/mails/skypes!

Liefs,
Celine

• 25 Oktober 2006 - 05:58

Gijsbeer:

Spannend hoor! Nou geniet van je dag in Moskou, ik ga snel naar mijn werk!

• 25 Oktober 2006 - 07:15

Jelena:

Hahaha! Inderdaad geniet van Moskou en ik ben zeer benieuwd hoe je Vladivostok vindt!

• 25 Oktober 2006 - 09:56

Monique:

Jeeeee! Je betn eindelijk onderweg! Is het daar al koud?

• 25 Oktober 2006 - 13:58

Leo:

Had nog geen verslag verwacht... Goede reis!

• 25 Oktober 2006 - 14:04

Leo:

Had nog geen verslag verwacht... Goede reis!

• 25 Oktober 2006 - 14:41

Michiel:

Huh? Maar Parijzenaars zíjn toch ook zondagsrijders? Blij dat ze tenminste niet zo hard reden. Goede vlucht!

• 25 Oktober 2006 - 15:45

Annet:

leuk ne hot al iets horen, had ik niet verwacht

• 25 Oktober 2006 - 21:09

Els:

He meis,

Nu hoog boven de wolken waarschijnlijk en wij hier nog in saai groningen. Tentamen ging echt supergoed vanochtend, kon merken dat iedereen geduimd had voor me, helemaal blij. Morgen naar Zeeland, jaja, ook een wereldreis in Nederland :-). Hoop dat de cultuurshock niet al te erg wordt straks; heel veel plezier en tot mails!

liefs, Els

• 26 Oktober 2006 - 12:52

Mark:

He Celine, leuk dat je een log bijhoudt. Heel veel succes daar in Vladivostok en ik kijk regelmatig op je log!