Eindelijk uit de regen - Reisverslag uit Overpelt, België van Celine Braake - WaarBenJij.nu Eindelijk uit de regen - Reisverslag uit Overpelt, België van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Eindelijk uit de regen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

05 Februari 2008 | België, Overpelt

Dag allemaal!

Even een korte update: ik geloof het pas als ik er daadwerkelijk ben, maar als het goed is vlieg ik maandagochtend naar... Bahrein! Bahrein? Ja... Abu Dhabi doet het tegenwoordig zo goed in de toerismesector dat alles vol zit, dus totdat ik iets kan betrekken in Abu Dhabi zal ik vanuit Bahrein werken. De managing director mailde me gisteravond, met deze mededeling en dat het dus maar tijdelijk zou zijn, maar hij ‘wants me out of the office’. Goed zo, dat was mijn plan nou net ook!
Verder goede dag gehad. De communicatie verloopt al wat soepeler en de managing editor heeft me de secties ‘tourism’ en ‘finance and banking’ toebedeeld. Vooral met toerisme was ik wel blij, want dan kan ik me meteen inleven in wat ik daar allemaal kan doen! Wel een beetje gek dat ik dan volgende week naar Bahrein ga, waar ik praktisch niets van weet. Gelukkig kan dat veranderen, dus ik ga zo in mijn reisgids duiken! Daarna gaan we misschien nog even naar wereldstad Neerpelt om de laatste carnavalsavond nog even mee te pikken. Na 7 jaar Groningen heb ik daar wel weer eens zin in!
Tot slot voor alle mensen die op mijn feestje waren: ik heb gisteren het boekje doorgelezen met al jullie lieve gelukswensen en andere opmerkingen en tips. Bedankt! Het was echt enorm leuk om te lezen. Ik zal het in Bahrein en later op andere plekken nog vaak openslaan.

Tot de volgende keer!

Celine

  • 05 Februari 2008 - 18:05

    Leo:

    Ik ben bang dat ik het nu al geloof...
    En ik meen dat het in Bahrein op maandagen nogal eens wil regenen...
    Tot weekend!

    h.

  • 06 Februari 2008 - 08:05

    Trees:

    Prima zo. Vergeet je niet die paarse vlechtenmuts, rode das en berenjas uit te doen? Volgens mij is het warm in Bahrein (maar je hoeft ook weer niet in bikini op de site). Goede reis, liefs.

  • 06 Februari 2008 - 15:12

    Michiel :

    Ach, the rain in Bahrain stays mainly in the plain en het Spaanse graan heeft de orkaan weerstaan, daar kun je van opaan. Is het boekje met gelukwensen vol? If not, then maybe you could use it als reisdagboekje. Leuk ideetje? Veel succes daar! Groetjes van Michiel.

  • 06 Februari 2008 - 20:17

    Marjolein:

    Het gaat met jou allemaal in een sneltreinvaart. Zet je beste beentje voor, doe je mooiste pakje aan en.... plaats zo snel mogelijk een zonnige foto op je weblog. We zijn zelf ook aan een zonnetje toe.
    Goeie reis
    Liefs
    Marjolein en Joop

  • 07 Februari 2008 - 17:23

    Leo:

    Hmm.. Alsik om een andere foto vraag helpt het niet, waarom luister je beter naar de dames? :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Overpelt

Ik heb getwijfeld over België

Recente Reisverslagen:

23 April 2008

Einde verhaal

17 April 2008

Nog steeds twijfel over België...

09 April 2008

Mag de kachel aan?

05 April 2008

The fast and the furious

30 Maart 2008

Inburgeren
Celine

Actief sinds 02 Juli 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 108437

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 September 2012

Kaukasus

12 September 2011 - 08 December 2011

On the road

05 November 2009 - 01 Oktober 2010

From Russia, with love

07 Mei 2008 - 11 Mei 2008

Dubliners!

28 Januari 2008 - 30 April 2008

Ik heb getwijfeld over België

10 Januari 2007 - 25 Januari 2007

Raise the Red Lantern

24 Oktober 2006 - 09 Januari 2007

Ik hou het voor gezien of ik ben naar Vladivostok

Landen bezocht: