Eindelijk uit de regen - Reisverslag uit Overpelt, België van Celine Braake - WaarBenJij.nu Eindelijk uit de regen - Reisverslag uit Overpelt, België van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Eindelijk uit de regen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

05 Februari 2008 | België, Overpelt

Dag allemaal!

Even een korte update: ik geloof het pas als ik er daadwerkelijk ben, maar als het goed is vlieg ik maandagochtend naar... Bahrein! Bahrein? Ja... Abu Dhabi doet het tegenwoordig zo goed in de toerismesector dat alles vol zit, dus totdat ik iets kan betrekken in Abu Dhabi zal ik vanuit Bahrein werken. De managing director mailde me gisteravond, met deze mededeling en dat het dus maar tijdelijk zou zijn, maar hij ‘wants me out of the office’. Goed zo, dat was mijn plan nou net ook!
Verder goede dag gehad. De communicatie verloopt al wat soepeler en de managing editor heeft me de secties ‘tourism’ en ‘finance and banking’ toebedeeld. Vooral met toerisme was ik wel blij, want dan kan ik me meteen inleven in wat ik daar allemaal kan doen! Wel een beetje gek dat ik dan volgende week naar Bahrein ga, waar ik praktisch niets van weet. Gelukkig kan dat veranderen, dus ik ga zo in mijn reisgids duiken! Daarna gaan we misschien nog even naar wereldstad Neerpelt om de laatste carnavalsavond nog even mee te pikken. Na 7 jaar Groningen heb ik daar wel weer eens zin in!
Tot slot voor alle mensen die op mijn feestje waren: ik heb gisteren het boekje doorgelezen met al jullie lieve gelukswensen en andere opmerkingen en tips. Bedankt! Het was echt enorm leuk om te lezen. Ik zal het in Bahrein en later op andere plekken nog vaak openslaan.

Tot de volgende keer!

Celine

• 05 Februari 2008 - 18:05

Leo:

Ik ben bang dat ik het nu al geloof...
    En ik meen dat het in Bahrein op maandagen nogal eens wil regenen...
    Tot weekend!

h.

• 06 Februari 2008 - 08:05

Trees:

Prima zo. Vergeet je niet die paarse vlechtenmuts, rode das en berenjas uit te doen? Volgens mij is het warm in Bahrein (maar je hoeft ook weer niet in bikini op de site). Goede reis, liefs.

• 06 Februari 2008 - 15:12

Michiel :

Ach, the rain in Bahrain stays mainly in the plain en het Spaanse graan heeft de orkaan weerstaan, daar kun je van opaan. Is het boekje met gelukwensen vol? If not, then maybe you could use it als reisdagboekje. Leuk ideetje? Veel succes daar! Groetjes van Michiel.

• 06 Februari 2008 - 20:17

Marjolein:

Het gaat met jou allemaal in een sneltreinvaart. Zet je beste beentje voor, doe je mooiste pakje aan en.... plaats zo snel mogelijk een zonnige foto op je weblog. We zijn zelf ook aan een zonnetje toe.
    Goeie reis
    Liefs
    Marjolein en Joop

• 07 Februari 2008 - 17:23

Leo:

Hmm.. Alsik om een andere foto vraag helpt het niet, waarom luister je beter naar de dames? :-)