Foto's en contactgegevens - Reisverslag uit Sār, Bahrain van Celine Braake - WaarBenJij.nu Foto's en contactgegevens - Reisverslag uit Sār, Bahrain van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Foto's en contactgegevens

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

13 Februari 2008 | Bahrain, Sār

Tadaa, ik was nog wat vergeten. Foto’s natuurlijk van het appartement, maar ook contactgegevens. Ik doe niet aan adressen, omdat ik zo vaak van plek zal veranderen, bovendien weet ik mijn huidige adres niet eens... Ergens op Sar Avenue, boven de HSBC bank, maar ik betwijfel of de post dan aankomt.

Wat ik wel heb: een telefoonnummer, namelijk +973 39 66 89 56. Verder ben ik ook op Skype te vinden onder de verrassende naam celinetebraake.

Okee, nog één dingetje dan: ik vrees dat ik hier ondanks het mooie weer met mijn raam dicht moet slapen, aangezien ik zowel vandaag als gisteren om iets voor vijf ’s ochtends werd wakker gemaakt om tot gebed te gaan... Jaja, je kent het wel, dat gezang uit de minaretten van de moskee, die beginnen dus al om vijf uur! Dat herinnerde ik met niet van Istanbul, maar misschien was ik toen zo aan het feesten geweest dat dat langs me heen is gegaan.

Leuk ook trouwens dat ik Thad, die voor zijn komst naar Bahrein nooit een moslim ontmoet had, moest vertellen waar die herrie voor diende. Op de vraag of hij wel eens in een moskee is geweest was het antwoord: ‘no, I’m a Christian!’. Heb dus een nieuwe uitdaging: krijg Thad een moskee binnen. Er is hier een moskee die volgens de Lonely Planet ‘unpatronising, informative guides’ geeft. Lijkt mij in ieder geval leuk, en vooral ook om daar een conservatieve Texaan mee naar toe te slepen, of is dat wreed?

Oh, en Michiel: ik heb dat liedje sinds maandag in mijn hoofd :)
Heintje Davids, die kon geen afscheid nemen en ik had een soortgelijke situatie met ouders en Tilburg omdat ik niet precies wist wanneer ik waarheen zou gaan: ik kwam steeds ‘een laatste weekendje Tilburg’ doen...

Groetjes,
Celine

  • 13 Februari 2008 - 11:57

    Laura:

    Ik vind het een goeie, met die Texaan naar de moskee! haha!

    En de post is onderweg....

  • 13 Februari 2008 - 12:02

    Leo:

    Leuk park... En maak maar een kosmopoliet van je Bush Babe...

  • 13 Februari 2008 - 12:34

    Trees:

    Niets te mopperen, zo te zien. En je weet: Amerikanen zijn geen wereldburgers; ze denken dat ze de wereld zijn. En bij je vorige: onroerend goed heb ik net gedaan (als het goed is) maar als je hulp nodig zou hebben bij je restaurantklus ....

  • 14 Februari 2008 - 06:23

    Senorita Gijskos:

    Ja lijkt een leuke tour... en ondanks dat Amerikanen geen wereldburgers zijn, mag je ze wel helpen om dat te worden ;-)

  • 14 Februari 2008 - 10:19

    Marjolein:

    Je onderkomen ziet er prima de luxe uit.
    Nederland is een klein landje, maar groot in kennis en ervaring. Wrijf dat die amerikaan maar lekker onder de neus.
    Werk ze en tot mailens

    Marjolein
    xxx en Joop natuurlijk

  • 14 Februari 2008 - 12:31

    Michiel:

    Nou, dat zal toch verder wel meevallen met die Thad? Dat hij in het buitenland werkt zegt al iets over de mate waarin hij bereid is zijn horizon te verbreden. - Mooi park, hoor. Vast beter dan je echte uitzicht. En minaretten zijn dus al net zo vreselijk als kerkklokken... maar die beginnen niet zo vroeg. Groetjes van Michiel.

  • 15 Februari 2008 - 09:15

    Els:

    Me again,

    Ja wist je dat Maleisie ook overwegend islamitisch is? Kwam ik achter op het super deluxe vliegveld waar alle verkoopsters bijna met een hoofddoek lopen. Zag toen ook voor het eerst toiletten met zo'n slangetje om je..., nou ja enfin.
    Cambodja is overwegend boedhistisch overigens, maar dat wist je vast wel, maar ook hier heeft wederom elk toilet zo'n slang, maar gelukkig doen ze ook aan toiletpapier hier. Jij moet vast overal tissues mee naar toe slepen :-)

  • 16 Februari 2008 - 13:36

    Leo:

    Je nieuwe portret is de meest bedeesde foto die er van je bestaat...

    h.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahrain, Sār

Ik heb getwijfeld over België

Recente Reisverslagen:

23 April 2008

Einde verhaal

17 April 2008

Nog steeds twijfel over België...

09 April 2008

Mag de kachel aan?

05 April 2008

The fast and the furious

30 Maart 2008

Inburgeren
Celine

Actief sinds 02 Juli 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 108441

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 September 2012

Kaukasus

12 September 2011 - 08 December 2011

On the road

05 November 2009 - 01 Oktober 2010

From Russia, with love

07 Mei 2008 - 11 Mei 2008

Dubliners!

28 Januari 2008 - 30 April 2008

Ik heb getwijfeld over België

10 Januari 2007 - 25 Januari 2007

Raise the Red Lantern

24 Oktober 2006 - 09 Januari 2007

Ik hou het voor gezien of ik ben naar Vladivostok

Landen bezocht: