Statistiekjes - Reisverslag uit Vladivostok, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu Statistiekjes - Reisverslag uit Vladivostok, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Statistiekjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

06 December 2006 | Rusland, Vladivostok

Zo, ik heb eigenlijk echt niets te melden, op dit heugelijk feit na:

Bij de Vlad News houden ze statistieken bij over bezoekers van de site. Onder andere, uit welke landen ze komen. De VS is onbetwist nummer 1, maar de afgelopen weken is het bezoekersaantal uit Nederland met zo’n 500% gestegen... Hilarisch! Dank jullie allemaal voor jullie bijdrage aan deze fantastische resultaten. Ergens in het gebouw zit nu een webmaster (of hoe noem je zo iemand) zich drastisch achter zijn oor te krabben over hoe dat nou toch mogelijk is, haha!

• 06 December 2006 - 09:57

Leo:

Webmasters zijn wel eens eilanddenkers, maar ik heb het onuitwisbare vage gevoel dat jouw komst zelfs daar niet onopgemerkt is gebleven...

• 11 December 2006 - 22:49

Ykje (Spits):

Hallo Celien,

Ten eerste mijn excuses dat ik je stalk op je waarbenjijnu site. Voor de gratis krant Spits schrijf ik een wekelijkse rubriek over jonge Nederlanders die in het buitenland werken/studeren/stage lopen. Inmiddels heb ik al over de halve wereld mensen geïnterviewd, maar Rusland is nog niet aan de beurt geweest. Bovendien roept Vladivostok exotische beelden bij me op en het lijkt me leuk om een collega-schrijver te interviewen.

Mocht het je leuk lijken om te vertellen over je ervaringen in Vladivostok, dan hoor ik het graag. Mijn adres is y.vriesinga@gmail.com. De interviews doe ik altijd via telefoon. Je kunt het artikel lezen voor publicatie en mogelijke aanpassingen doorgeven.

Als je wilt stuur ik je een aantal voorbeelden van verhalen die al zijn gepubliceerd.

Nogmaals, ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je op deze manier benader, maar ik heb al een aantal leuke interviewkandidaten op deze manier gevonden.

Dag,

Ykje