Statistiekjes - Reisverslag uit Vladivostok, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu Statistiekjes - Reisverslag uit Vladivostok, Rusland van Celine Braake - WaarBenJij.nu

Statistiekjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

06 December 2006 | Rusland, Vladivostok

Zo, ik heb eigenlijk echt niets te melden, op dit heugelijk feit na:

Bij de Vlad News houden ze statistieken bij over bezoekers van de site. Onder andere, uit welke landen ze komen. De VS is onbetwist nummer 1, maar de afgelopen weken is het bezoekersaantal uit Nederland met zo’n 500% gestegen... Hilarisch! Dank jullie allemaal voor jullie bijdrage aan deze fantastische resultaten. Ergens in het gebouw zit nu een webmaster (of hoe noem je zo iemand) zich drastisch achter zijn oor te krabben over hoe dat nou toch mogelijk is, haha!

  • 06 December 2006 - 09:57

    Leo:

    Webmasters zijn wel eens eilanddenkers, maar ik heb het onuitwisbare vage gevoel dat jouw komst zelfs daar niet onopgemerkt is gebleven...

  • 11 December 2006 - 22:49

    Ykje (Spits):

    Hallo Celien,

    Ten eerste mijn excuses dat ik je stalk op je waarbenjijnu site. Voor de gratis krant Spits schrijf ik een wekelijkse rubriek over jonge Nederlanders die in het buitenland werken/studeren/stage lopen. Inmiddels heb ik al over de halve wereld mensen geïnterviewd, maar Rusland is nog niet aan de beurt geweest. Bovendien roept Vladivostok exotische beelden bij me op en het lijkt me leuk om een collega-schrijver te interviewen.

    Mocht het je leuk lijken om te vertellen over je ervaringen in Vladivostok, dan hoor ik het graag. Mijn adres is y.vriesinga@gmail.com. De interviews doe ik altijd via telefoon. Je kunt het artikel lezen voor publicatie en mogelijke aanpassingen doorgeven.

    Als je wilt stuur ik je een aantal voorbeelden van verhalen die al zijn gepubliceerd.

    Nogmaals, ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je op deze manier benader, maar ik heb al een aantal leuke interviewkandidaten op deze manier gevonden.

    Dag,

    Ykje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Vladivostok

Ik hou het voor gezien of ik ben naar Vladivostok

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2007

Bye-bye Vladivostok!

08 Januari 2007

Nieuwe kansen, nieuwe prijzen

03 Januari 2007

S novim godom!

29 December 2006

Kerst in Rusland

22 December 2006

Afscheid van Anja...
Celine

Actief sinds 02 Juli 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 108565

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 September 2012

Kaukasus

12 September 2011 - 08 December 2011

On the road

05 November 2009 - 01 Oktober 2010

From Russia, with love

07 Mei 2008 - 11 Mei 2008

Dubliners!

28 Januari 2008 - 30 April 2008

Ik heb getwijfeld over België

10 Januari 2007 - 25 Januari 2007

Raise the Red Lantern

24 Oktober 2006 - 09 Januari 2007

Ik hou het voor gezien of ik ben naar Vladivostok

Landen bezocht: